Thursday, September 23, 2010

"Sweet & Cute Baby 'Exploration Time' Contest"

Nak join contest ni jugak..

Tarikh tutup 20 Oktober 2010

*
*
*
*




Ni gambo yang daku pertaruhkan..

*
*
*
*
*
V





NAMA : KHAIRIN ZAHIN BIN KHAIRUL ANUAR
TARIKH LAHIR : 11 NOVEMBER 2008
UMUR : 1 TAHUN 10 BULAN++


** Sebetulnya time nih ibu gementar dan rasa seram sejuk... duk pikir.. ibu nak snap gambo ker nak gi pegang Zahin yang nyata memang berani tahap gaban... duk panjat tangga yang tinggi itu hingga tinggal 2 anak tangga je lagi.. tengok aje la aksinya tu... bagaikan.. 'Aku lah Juara...bulih panjat tinggi' ...tapi.. dia tak tahu... kalau dia jatuh, ibu yang akan nanges tak berlagu hehe...



Pstt MamaLieyna : Tak tau nak pilih gambo yang mana antara 2 tu... Mama pilih la mane yang berkenan ek =D









3 comments:

mamalieyna said...

woo aksi plg berbahaya di abad ini..hehe..

tQ for joining!

Eina pilih pic no.2..good luck cayang!

YanaNuar said...

NO LUCK!!!

YanaNuar said...

NO LUCK!!!

Related Posts with Thumbnails