Tuesday, March 23, 2010

CONTEST DETIK-DETIK BERHARGA...

Dari petang semalam aku duk usha Blog Aishah ni
Maklum la blog tu ada anjurkan contest hehe
Tu yg duk pikir ada ke tak gambo yg berkaitan ngan
Tajuk contest tuh..
Godek sana godek sini mmm boley la..
Aku amik keputusan
Nak join gak contest anjurannya
Menang kalah belakang kira..
Janji memeriahkan lagi contest tuh ye x..hihi

Ok,ni bannernya..
!
!
!
!
!
!
V


Ni pulak banner para penaja hadiah..
!
!
!
!
!
V


 










PUAN RAUDZAH ADNAN


Waaahh meriah betul para penajanya
Pastinya adiah pun grand2 gitu hehe

Ok ni pulak gambo taruhanku..
!
!
!
!
!
!
!
V


NAMA : KHAIRIN ZAHIN B KHAIRUL ANUAR
TARIKH LAHIR : 11 NOVEMBER 2008
UMUR MASA GAMBAR DISNAP : 1 THN 2 BLN

DETIK-DETIK BERHARGA...
* First time dapat main gelongsor...hehe..siannya la ngan anak ibu nih...cam duk dlm hutan je kan?ahaks...sebelum ni memang ada bawak dia pegi kat playground tapi tak berpeluang bagi dia merasa naik gelongsor..sebabnya dia masih blom leh jalan...dan masa pic ni di amik pun dia baru blajar tatih..bimbang la nak biar dia naik...takut jatuh...kebetulan hari tu bawak pegi playground yg tade ramai orang...dia main sampai tak hengat...di tengah2 panas terik lak tuh huhu...sian anak ibu...terserlah kejakunannya itu kihkihkih


Ok..pada sesapa yang nak join gak
Contest ni..sila la jengah kat
Tarikh tutupnya 25 mac 2010..









3 comments:

Aishah Megahasz said...

Salam. Semua ok. Good luck.

YanaNuar said...

Aishah Megahasz..

Waalaikummussalam...Okeh...cantek...thanx yek =)

YanaNuar said...

Result dah kuar..tade luck jugak =D

Related Posts with Thumbnails