Wednesday, March 17, 2010

CONTEST YOU & ME - LOVE FOREVER

Pepagi ni mood mengarang takde..
so,carik peluang contest je la..
Duk terjah2 blog orang..
Terserempak ngan blog nih..
Cam best jer contest nih..
Nak masuk la tapi kene cari gambar dulu..

Ni bannernya..
!
!
!
!
V



Contest nih tuan umah jalankan..
Sempena meraikan Anniversary yang ke-5..
Perkahwinan Siti & suami...
* Selamat menyambut ulangtahun yg ke-5
buat Siti & suami
* Moga senantiasa bahagia
bersama ngan anak2 tercinta
* Moga Kekal hingga ke hujung nyawa..amin

Ummm pas godek sana..godek sini..
Terjumpa gambar nih..
Ibu rasa cam comey jerk
ahaaha perasan betul kan?
Klakar pun ada mwa haha..
Okeyh..ni la gambar yg dipertaruhkan..
Jeng..Jeng..Jeng..
!
!
!
!
!
!
!
V



* Masa ni bersiap nak ke rumah terbuka seorang sahabat..kalau tak silap la..masa kamera tu nak snap jer gambo..terus daku di 'kiss' oleh somi ahaks..kiranya sume tuh berlaku ngan spontan..tu yang daku tersengih lebar menampakkan sume gigi tuh kihkihkih...Tapi bila ditenung2+ditilik2 sweet gak gambo ni kan?Anak2 pun sumenya duk mandang ke arah kamera....baguzz sangat =)

Ok....kalau kengkawan
nak join gak contest nih
Sila la JENGAH kat sini..
Tarikh tutupnya 23 Mac 2010..
Masih sempat lagi ni...
Jom reramai kita meriahkan contest nih..


*Pssst--Boleh ke guna gambo camni ek?
kalu tak leh gitau yek









5 comments:

Momma Mia said...

good luck dear!!

Siti said...

Salam kenal dari siti. Terima kasih sebab join contest yer. Siti ambik gambar K.

p/S: Siti follow u too & keep in touch k!

YanaNuar said...

MommaMia..

Time kasih bagi saya semangat..ghee

YanaNuar said...

Siti..

Salam kenal dari saya jugak..sama2 kasih laa hehe...boleh jer.. amik laa tak marah pun..moga2 kali ni ada luck la ek kihkih..InsyaAllah..

YanaNuar said...

Tade luck nak dapat adiah kat contest ni huhu..

Related Posts with Thumbnails