Monday, March 15, 2010

Jom Join Giveaway Itajeff...

Hari ni duk terjah blog orang jerk...
Dari pagi hingga petang...
Bersambung lagi ke malam hari...
Sungguh tade kerja kan aku nih..kihkih


Cerita ada tapi bila mood malas tuh datang..
Memang tak leh nak kata apa..ngeh3..
Nanti la..esok ker..nanti2 ker
aku buat entry ek hehe
Pemalas betul!!
Bukannya apa..seronok cari peluang contest nih
Makin kencang plak tuh
Menyertai contest anjuran blogger2 lain hihi

Mmm dalam duk terjah blog orang..
Terjumpa Giveaway nih..
Uihhh hadiahnya memang menggiurkan ahakss
Memang comey sangat...
WoooW kalau aku dapat
mau simpan jerk dlm lemari hikhik
Kalau tak pun bawak skali kat tempat tido ngeh3
Sebabnya pinggan tuh comey sesangat-sangat..
( Ceewahhh Cam ayat bodek jerk kihkihkih )
Aduhai teringinnya laaaaa...
Nak beli sendiri..duit plak tak bape nak cukup ghee

Okeyh tak mau melalut dah
Dan iNi la hadiahnya....





Memang cun+cute+cumil kan?
So,sesapa yang nak join gak contest nih
Sila la jengah kat Blog Kak Ita nih..
Tapi cecepat okeyh sebab dah nak tiba tarikh tutupnya..

Owh ye sebelum tuh..
Salam perkenalan buat Kak Ita..
Moga ikatan silaturrahim nih
akan berkekalan hendaknya (^_^)
dan comey laa kucing2 tuh hehe
gebu2 gitu....







3 comments:

ItaJeff said...

Salam perkenalan jg dr k.ita. Tkasih sbb sudi join GA ni & buat n3 ni sekali. Tq so much :-)

Yana Mohamad said...

ItaJeff..

Salam perkenalan jugak..moga ada la luck saya hehe

Yana Mohamad said...

Keputusan dah umum..aku tak bernasib baik lagi kali ni.. =)

Related Posts with Thumbnails