Monday, May 31, 2010

KID'S FUN TIME CONTEST BY FUNZ-UNIVERSE & SIMFONIKASIH.NET..

Petang ni nak join contest lagi..
Hurmmm masa pun dah suntuk
Harapnya masih diterima lagi ..
Penyertaan daku nih oleh tuan umah =)

Ni bannernya
!
!
!
!
!
V



Okey..ni gambo yang daku pertaruhkan..
!
!
!
!
!
V


NAMA : KHAIRIN ZAHIN B. KHAIRUL ANUAR
UMUR : 1 TAHUN 6 BULAN++
TARIKH LAHIR : 11 NOVEMBER 2008


** First time Zahin dapat main ngan pasir pantai...sungguh dia seronok dan teruja...sampai tak pandang kiri kanan gitu hihik...masa ni dia duk cari kaki dia yang dah ditimbus dengan pasir oleh ayahnya..sungguh jahat ayah ni kan..sian ngan Zahin berhempas pulas dia duk cari kakinya yang ilang ekeke..

Okey..pada kengkawan yang belum join
Nak join jugak..
Sila la terjah kat..
Trikh tutupnya 31 May 2010



THIS CONTEST IS BROUGHT TO YOU BY http://funz-universe.blogspot.com & http://www.simfonikasih.net/







2 comments:

Kedai Rals said...

Cian kat Zahin. Kena buli dengan ayah ye ;-)
Saya dah masukkan link entry ni di ---> http://simfonikasih.net/?page_id=2144
Nantikan keputusannya pada 17 Jun sebab tarikh tutup contest dah ditukar kepada 13 Jun :-)

YanaNuar said...

Result dah kuar..tak menang jugak =(

Related Posts with Thumbnails